کافه باکارا

یک گپ خودمونی...!

کافه باکارا

یک گپ خودمونی...!

باکارا ( baccara )
در کنار معانی مختلفی که دارد
نام یک از رقم های گل رز هم است که برایم دوست داشتنی اش کرده است!
آن هم یک گل رز زرشکی رنگ و مخملی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

خرید

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
اسفند ماه سال گذشته با مامانم به خیابان رفتیم تا برایشان خرید عید کنیم ، بعد از دو ساعت خیابان گردی ، خرید ها را انجام دادیم و در نزدیکی خانه بودیم که در تاکسی  به خودم آمدم و دیدم که پلاستیک های خرید در دستم نیست !
فکر کردم  لابد دست مامان است ، نگاه کردم چیزی هم دست ایشون نبود ، یک دفعه گفتم : هیـــــــــن... !!! پلاستیکا کو ؟؟؟
به همین راحتی خرید ها را جاگذاشته بودم .
مامان را راهی خونه کردم و  دوباره برگشتم و تک تک مغازه هایی که در آن خیابان قدم زده بودیم را پرس جو کردم، ولی خبری نبود.
حدس میزدم که  خرید ها را در آخرین مغازه جا گذاشته باشم ،اما آنجا هم نبود !
می دانستم دست خالی به خونه برگردم مامان اول برای من ناراحت میشد که چرا از این سن انقدر حواس پرت هستم و وقتی پیر بشوم میخواهم چکار کنم و بعد برای دوره ی پیریِ غم انگیزِ بچه اش غصه می خورد ، بعد از آن هم غصه می خورد که حتما پولش مشکل داشته و لابد در دوران کاری اش نفهمیده و کاری کرده است که پولش ایراد داشته است ، بعد غصه می خورد برای من که مجبور شده ام دوباره همه ی مسیر را به خاطر او برگردم و حتما کلی خسته شده ام و کاش از اول خودش پلاستیک ها را گرفته بود تا این طوری نمیشدو من اذیت نمی شدم ...
من همه ی این صحبت ها را پیش بینی میکردم و این پروسه ی نگرانی های تمام نشدنی مادرم را در مسائل ریز و درشت  حفظ بودم .
برای همین دوباره به تک تک مغازه های قبلی مراجعه کردم و خرید های قبلی را دوباره خریدم و با ظاهری خندان به خونه رفتم و پلاستیک ها را به مامان دادم ،هرچند ماجرا به خوبی تمام شد ولی هرگز نفهمیدم  پولی را که برای خرید گذاشتم ، دلیل بر حواس پرتی خودم بدانم یا دلیل بر این که به قول مامان پولم ایرادی داشته است ...؟!



  • ۹۳/۰۶/۲۶
  • باکارا

خرید

نظرات (۹)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عجب کاری کردید!
    ن لزوما هر گم شدنی مبنی بر ایراد پول نیس که
    مثلا دزد بزنه  خونه یکی حتما پولش مشکل داشته اون دزده بوده که مشکل داشته


    شب عیدی بوده حواستون پرت شده
    حتما هم آلزایمر نیس که!هست؟

    پاسخ:
    آلزایمری که هستم !! :))
    نمیدونم ... خدا کنه.
    سلام خواهر نازنینم
    :)
    پاسخ:
    :)
    سلام به روی ماهت
  • سجاد آقاملائى
  • صرفا یک وقتایی بدلیل تراکم فکر وشلوغى اطراف این مسائل پیش میاد حقیقتا کارتون احسنت فراوانى داشت جلوگیرى کردید از ناراحتى عمیق مادرتان خیرببینید 
    پاسخ:
    ممنونم جناب
    سر به هوا بودنم داره کم کم برای اطرافیانم عادی میشه !

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خیلی ستمه این طوری .خیلی زیاد 
    چه قدر شما خوبی نسبت به احساس مادرتون ...

    یک بار مکّه این اتفاق برای من افتاد و از بابت گندی که زدم و حاشیه های بسیار بدتر اطرافش تا همین الان شرمنده ام.ولی باز خوبه مال ما پیدا شد.وگرنه خودم گند میزدم به اعصابم
    پاسخ:
    ممنونم پلک عزیز
    ابعله ...،  بار مکه و سوغات و ملت چشم انتظار سوغات ..! خداییش خیلی ناجور میشد اگه بدستتون نمیرسید !

    شاید ضرری کوچک بوده تا مانع آفت های بزرگ را بگیرد...ازاین کارها خدا زیاد میکند.با بلایی کوچک راه بلای بزرگ را میبندد
    پاسخ:
    بلا که نبود خدارو شکر ، همون یک ضرر کوچیک بوده
    نکته ی خوبی بود .
    شایدم هیچ کدوم و 

    شایدم هر دو...
    پاسخ:
    ....
    من این رو نخونده بودم
    حتمن مشکل نداشته و مال حواس پرتی بوده همین
    و چقد با انگیزه خوب حوصله اتون کشید برای خرید مجدد
    مطمئن شدم کرگدن هستید
    پاسخ:
    :)
    یک کرگردن واقعی !
    سلام

    چه کار جالب و دشواری
    خداروشکر مامان تونو از یه عالمه درگیری فکری نجات دادین
    و خودتون درگیر شدین
    حتما به خاطر حواس پرتی بوده
    پاسخ:
    سلام 
    خوش اومدین
    خداکنه همین طور باشه
    :)
    خیلی خوب بود ممنون
    پاسخ:
    :) 
    سپاس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">