کافه باکارا

یک گپ خودمونی...!

کافه باکارا

یک گپ خودمونی...!

باکارا ( baccara )
در کنار معانی مختلفی که دارد
نام یک از رقم های گل رز هم است که برایم دوست داشتنی اش کرده است!
آن هم یک گل رز زرشکی رنگ و مخملی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

گاهی وقت ها ...

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳

 پرستار با دقت بتادین را روی زخم عمیقی که در کف پایش جا خوش کرده است می ریزد و او هم صبورانه مراحل پانسمانِ پایش را تماشا می کند  بدون این که حتی خم به ابرو بیاورد ، من به جای او ضعف می کنم !

 چند لحظه که پرستار برای کاری اتاق را ترک می کند ، برای همدردی رو به او می کنم و می گویم : خانم با این که شما صبور هستین ولی معلومه زخم پاتون خیلی درناکه ...

با لبخند ملیحی پاسخ می دهد : قطعا باید خیلی درد داشته باشه ولی چون خیلی وقته حس پاهام از کار افتاده من دردی رو حس نمیکنم ...

.

.

.

گاهی وقت ها اگه سنگ ریزه ای زیر پایمان می رود و درد کشیدیم به جای شکوه و شکایت باید بگوییم: خدا یا شکرت که هنوز پاهام زنده اند !




* بخشی از گفتگوی من و خانمی که کنار تخت مادرم  به خاطر دیابت بستری است .

- واقعا قدردان همدردی شما بزرگواران در پست قبلی هستم .

:)

  • ۹۳/۰۳/۱۵
  • باکارا

تشکر از خداوند

نظرات (۱۹)

:( خدایا شکرت به خاطر تمام نعمتهایی که دادی و من قدرشو ندونستم....
پاسخ:
واقعا شکر،
میدونی آلما ، من تاحالا نمی دونستم برای دردی که میکشیم هم باید خدا رو شکر کرد !  
خدایا شکرت بخاطر داده ها و نداده هایت
که داده هایت رحمت و نداده هایت حکمت است

خداروشکر

:)
سلام خواهر بزرگوار
خوبی بانو؟
مادر بزرگوارتون بهترن؟
ان شاءالله هرچه زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن

پاسخ:
سلام سعیده عزیز
سپاس برای محبتت
خدارو شکر خیلی بهترند .
:)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • یجایی خوندم یکی به رفیقش میگه موقعی که خدا داشت شانس و پول  و... پخش میکرد من کجا بودم؟؟
    رفیقش هیچی نمیگه ولی اون رو میبره دم یه بیمارستان و میگه نگاه کن
    موقعی که خدا داشت مریضی میداد تو کجا بودی؟؟
    واقعا که شاکر سلامتیمون نیستیم البته خودم رو میگم!!

    ان شالله خدا همه ی مریضا رو شفا بده
    مخصوصا مادرتون رو
    :)
    پاسخ:
    موقعی که خدا داشت مریضی میداد تو کجا بودی؟؟

    واقعا هم !!

    به امید سلامتی و  رفع گرفتاریها برای همه
    :)
    خدا برما غر غروها ببخشه
    پاسخ:
    :)
    چه دعای جالبی !
    خدا سنگ صبور خوبی برای شنیدن غرغرهامونه.
    نگاهی که همیشه رو به جلوئه وقتی نداره یه گوشه چشمی هم به خودش بندازه 
    پاسخ:
    نکته خوبی بود
    گاهی وقتها یه نگاه به خودمون بندازیم و داشته هامون رو بررسی کنیم .
    سلام مهربانم
    حال مادر بزرگوارتون خوبه؟ بهتره  شدند ..انشالله روز بروز بهتر بشن دعا گویشان هستیم
    پاسخ:
    سلام فرزانه عزیز
    بله خدا روشکر خیلی بهترند و بعد از مدتها به زودی به خونه برمی گردند
    چقدر دعاها و محبت های شما دوستان باعث دلگرمی منه
    :)
    سلام و ممنون از این مطلب اثرگذار
    تلنگری بود بر ناشکری‌هایمان
    پاسخ:
    سلام ، خوش اومدین
    خوشحالم که اثرگذار بوده .
    سلام لطفا خبر بهبودی مادر محترم رو بدهید ...امیدوارم سلامت باشن
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت
    حتما ، ممنون از محبتت :)

    خدای من.خیلی تاثیرگزار بود. از خدا می خوام  یا به مریضا شفا بده یا صبر بهشون بده
    پاسخ:
    صبر برای تحمل درد وشفا به عنوان جایزه ! هردوتاش رو باهم بده .
    ممنونم ماط عزیز
    :)
    خدا رو صد هزار مرتبه شکر

    کامنتت از بس با حال بود گذاشتم تو پست تا تهرانی ها بدونن ما شهرستانی ها چقد با ذوقیم
    پاسخ:

    واقعا ...!
    این تهرانی ها هم با این گذشته ی غم انگیزشون !!
    :))))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من کلی ابراز احساسات کرده بودم طی یک کامنت ولی انگار پریده و به دستت نرسیده
    حیف شد حسشم نیس دوباره بتایپمش

    ان شاءالله خدا همه عزیزانمون رو حفظ کنه
    و مادربزرگوارتون هم با صحت و سلامتی و لبخند روی لب شون کنارتون باشند

    اول که پست و خوندم بغض تلخی ته گلوم نشست
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    ان شاءالله
    :)
    سلام باکارای عزیز

    به امید شفای همه بیماران،بخصوص مادر عزیز تون

    بچه که بودم ،مسن تر ها  گاهی به من یا بچه های دیگه میگفتن قدر سلامتی تو بدون.منم همیشه فکر میکردم یعنی چی؟
    الان فهمیدم :یعنی همین الان از ته قلبم بگم خدایا شکرت که هنوزم میتونم با  پاهام راه برم و درد رو احساس کنم.
    پاسخ:
    ممنون مهرنوش عزیزم
    :)
    واقعا هم خدایا شکرت ...
    آدم به خودش میاد
    هر چند اینجوری به خود اومدن ها رو اصلن دوست ندارم 
    حالتون خوب
    حالشان خوب تر
    پاسخ:
    من خودم وقتی اون خانم اینو گفت تکون بدی از غفلت خودم خوردم ،
    ممنونم جناب

    خبر آمد ، خبری در راه است
    سرخوش آن دل که از آن آگاه است

    شاید این جمعه بیاید ، شاید
    پرده از چهره گشاید ، شاید

    با همه لحن خوش آوائی ام
    در به در کوچه تنهائی ام

    ای دو سه تا کوچه زما دور تر
    نغمه تو از همه پر شور تر

    کاش که این فاصله را کم کنی
    محنت این قافله را کم کنی

    کاش که همسایه ما می شدی
    مایه آسایه ما می شدی

    هر که به دیدار تو نایل شود
    یک شبه حلال مسایل شود

    دوش مرا حال خوشی دست داد
    سینه ما را عطشی دست داد

    نام تو بردم لبم آتش گرفت
    شعله به دامان سیاوش گرفت

    نام تو آرامه جان من است
    نامه تو خط امان من است

    ای نگه ات خاستگه آفتاب
    بر من ظلمت زده یک شب بتاب

    پرده بر انداز ز چشم ترم
    تا بتوانم به رخت بنگرم

    ای نفست یار و مددکار ما
    کی و کجا وعده دیدار ما
    پاسخ:

    ای نفست یار و مددکار ما
    کی و کجا وعده دیدار ما


    ممنونم
    خیلی قشنگ بود سپاس 

     
    عیدت مبارک
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اللهم عل الولیک الفرج!!

    با فکر و با عملمون منتظرش باشیم.
    http://www.cyb24.ir/images/inJome.jpg

    عیدتون مبارک 
    التماس دعا
    :)
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    :)
    نعمت هایی که بشدت ازشون غافلیم....
    شکر شکر شکر
    پاسخ:
    هرچی شکر کنیم بازم کمه 
    سلام خواهر جان
    عیدت مبارک
    مادر بزرگوار بهترن؟
    :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    عید شما هم مبارک
    ممنون
    مادرم مرخص شدند
    به لطف دعای شما خوبان
    :)
    خداروشکر
    خیلی خوشحال شدم خواهر بزرگوارم
    :)
    میفهمم الان چه حسی دارید 
    پاسخ:
    بوی محبت جاریست ...
    :)
    ممنون الحمدلله
    پاسخ:
    سپاس  از حضورتون 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">