کافه باکارا

یک گپ خودمونی...!

کافه باکارا

یک گپ خودمونی...!

باکارا ( baccara )
در کنار معانی مختلفی که دارد
نام یک از رقم های گل رز هم است که برایم دوست داشتنی اش کرده است!
آن هم یک گل رز زرشکی رنگ و مخملی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مرد قد بلند

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳

مرد قد بلند ، شتاب صفر تا صد اوج عصبانیتش فقط 3 ثانیه  بود و در اون لحظه نباید جیکمون درمیومد ...در همه ی کارهاش عجله وشتاب داشت و همیشه ی خدا صدای فریاد و داد وبیدادش  با کارگرهای خط تولید به خاطر خطاهاشون  بلند بود و تا چند اتاق آنطرف تر از واحد ما شنیده میشد .

مرد قدبلند و بد اخلاق ،وقتی که پشت میزش مشغول کار بود مدام یک پاشو تکون میداد و در در هوای سرد پاییزی  پنجره رو باز می کرد و  با  یک بلوز تابستانی در اتاق میگشت و آنقدر سرگرم کار بود که از ناهارش عقب میفتاد و معمولا بعد ازما ناهارش رو میخورد ، اونم وقتی که ما بعد از تایم ناهار و استراحت  پشت میز هامون نشسته بودیم و کار میکردیم .

به محض این که درب ظرف غذاش رو باز میکرد ، انگار به جای بوی غذا ، بوی عشق در فضای اتاق آکنده میشد ... بوی عشق زنی که کاملا معلوم بود زمان زیادی رو برای تهیه غذای شوهرش صرف کرده و حتی از ماست و سالاد هم در کنار غذا غافل نبوده ... 

مرد قدبلند و بداخلاق و گرمایی ، این طور وقت هامثل یک بره مظلوم و معصوم میشد ! تلفن هاش رو با آرامش بیشتری جواب میداد و حتی دیگه پاشو تکون نمی داد...

انگار همسرش از راه دور هم بلد بود که مردش رو مثل یک مسکن قوی آروم کنه ، حتی برای چند لحظه ...

 در آخر ، این عصبانیت های نابهنگام و انفجاریش کار دستش داد و  امروز بعد از یک دعوای اساسی با مدیر کارخونه ، استعفا داد و رفت .

مرد قد بلند و بداخلاق و گرمایی و چشم پاک که همیشه حلقه ی دست چپش بدجور خودنمایی میکرد ، دیگه از فردا نمیاد ولی من از الان دلتنگ بوی غذاهای عاشقانه ی همسرش هستم ...

  • ۹۳/۰۸/۲۴
  • باکارا

نظرات (۱۲)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آخی..
    این آخیه چند پهلوست
    1 عشقشون 
    2 بی کار شدنش
    3 اینکه دیگه شماها اون حس رو حتی واس چند لحظه حس نمیکنید 

    4 :)  برای شما
    پاسخ:
    هعییی...

    :)



    عصبانیت و تند خویی پشیمانی سنگینی دارد
    پاسخ:
    همین طوره .
    این بنده خدا به سرعت هم پشیمون میشد ...
    به نظرم برای آدم هایی مثل ایشون که ذاتی عصبانی هستند کنترل خشم حکم جهاد اکبر رو داره .
    مرد قد بلند مگه با شما غذاش رو به شماها هم می داد ؟
    استرحت رو هم درست کنید: استراحت

    من چون خودم آدم آرومی هستم از آدم های عصبانی زیاد خوشم نمیاد، مخصوصن تو محیط کاری
    دنیا ارزش این حرفا رو نداره که بخوای واسش عصبانی بشی

    پاسخ:
    ؟!
    نه دیگه ، قبلش نوشتم که بعد از تایم ناهار و  استراحت ما  ، تازه غذاش رو  میخورد ...
    ما خانم ها از بوی غذا میفهمیم که چی به چیه !

    تبریک میگم بابت اخلاق خوبتون .
    پس چه دردش بود این مرد قد بلند!؟ ;-)
    پاسخ:
    بنده خدا دردش ذات عصبی و بداخلاقش  بود که نمیتونست کنترلش کنه !
    من اینجا میخواستم بگم اخلاق بد و تند یک مرد هم نباید باعث بشه که زنی بیخیال آسایش شوهرش بشه ،
    اصلا صبوری یک خانم در برابر اخلاق تند شوهرش واقعا کم از جهاد نداره  ...
    :)
  • منورالفکر
  • هرچند پیامی که فرمودید قضدتون بوده فوق العادهبرای طبع ظریف و لطیف و حساسو اصولا نازدار بانو ها بسیییییییار دشواره ولی خب واقعیته این معجزه صبر همسر بر همسر!
    برای هرکدومشونم که باشه فرقی نداره اجرش پیش خدا خیلی عجیب غریبه
    پاسخ:
    خداییش سر کردن با اینجور آدمها خیلی سخته، من روزای اول که سرکار رفته بودم با خودم میگفتم خدا به زنش صبر بده !
  • پلڪــــ شیشـہ اے

  • هعیی ...
    واسه خودش هم مایه ی عذاب بوده این خلق و خو ...

    در این موقعیت ها همسر باید گوله ایمان و علاقه باشه ... که اینا به دنبالش صبر میاره
    پاسخ:
    واقعا ...
    علاقه +صبر
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • و اینکه فراموش کردم ذکر کنم

    خیلی خوب حس مطلب رو منتقل کردید :)
    ;)
    پاسخ:
    ممنون از محبتت
    (آیکن ذوق کردن )
    :)
  • بهروز دلاور
  • با سلام
    منتظر حضورتون هستیم
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام.ممنون

    سلام

    با مطلبی درباره جناب سلمان فارسی به مناسبت وفات ایشان بروزیم.

    تشریف بیاورید

    پاسخ:
    سلام.ممنون
    الان فقط سلام کنم ؟
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    پاسخ:
    چه سلام پرانرژی ای !
    سلام بر شما

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)
    پاسخ:
    :)
    خو ادرس بدید من بیام جاش
    :دی
    پاسخ:
    :)
    اتفاقا وقتی رفت پنج شنبه بود ،روز شنبه صبح اول وقت یک مدیر جدید جایگزین شد !
    من فک میکردم مدیر کارخونه لابد میره منت کشی،

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">